Disperată sau disperat să intri într-o relație? Află ce șanse ai!

Conform legii atracției, Universul amplifică întotdeauna ceea ce emitem. Cu cât suntem mai nemulțumiți, cu atât atragem oameni și situații care ne fac să ne simțim din ce în ce mai nemulțumiți. Cu cât suntem recunoscători, cu atât avem mai multe motive să fim și ai recunoscători. Cu cât suntem mai frustrați, cu atât facem să ni se întâmple evenimente care ne frustrează și mai tare. De reținut exprimarea corectă: facem să ni se întâmple în loc de ni se întâmplă. Toate ne vin pentru că avem nevoie de ele și au un rost, ca să înțelegem și să trăim conștienți că sinele nostru cere să se manifeste aici și acum pe frecvența cea mai înaltă, în iubire, acceptare, iertare, recunoștință.

Una din cele mai mari frustrări în relații este tocmai frustrarea de a nu fi într-o relație. Sunt persoane care nici n-au încheiat socotelile cu fostul partener și deja merg la astrolog să întrebe când apare următoarea cucerire. În alte situații, trec ani de zile de secetă relațională în care nu se arată niciun pretendent, așa că moare speranța și se naște anxietatea.

Cei ce-și doresc să fie într-o relație și se gândesc intensiv la asta, mergând până la fixație sau obsesie, nu sunt într-o relație tocmai pentru că și-o doresc cu asemenea înflăcărare. Ei nu-și dau seama că se sabotează și își ard singuri șansele de a atrage un partener potrivit.

În primul rând, oamenii nu înțeleg că DORINȚA NU ESTE UN INSTRUMENT DE CREARE A REALITĂȚII! Parcă degeaba ne-a spus Iisus: De aceea vă zic vouă: Toate câte cereţi, rugându-vă, să credeţi că le-aţi primit şi le veţi avea. (Marcu 11, 24).

Intenția este cea care creează, nu dorința!

Eu folosesc pentru a explica diferența dintre intenție și dorință METAFORA SEMINȚEI! Vrem să creștem o floare dintr-o sămânță, așa că o plantăm într-un ghiveci. Aceasta este INTENȚIA. Numai că, a doua zi intră pe fir DORINȚA și, nelăsând intenția în pace și neavând nici răbdare și nici altă treabă, se pare, ne apucăm să scoatem sămânța din pământ ca să verificăm. A-ncolțit? N-a-ncolțit. A treia zi, din nou. A-ncolțit? N-a-ncolțit. Și tot așa, zi de zi. După un an... A-ncolțit? N-a-ncolțit. A murit! Hop și concluzia fatală ce arată câtă credință a fost pusă de la bun început în intenție: Ați văzut? Știam eu că nu iese nimic!

Morala: Ai setat intenția? Universul a auzit, Dumnezeu nu e prost! Oprește-te și vezi-ți de treaba ta! Nu-ți mai dori întruna! Binecuvântează ziua când deja vei primi ceea ce ai cerut! N-a venit încă, înseamnă că mai ai de făcut pași până acolo și nu e timpul. Când îți dorești ceva, emiți în Univers un gol, o lipsă! E clar că dacă îți tot dorești nu ai, iar dacă te gândești întruna la ce nu ai, nici nu vei avea. Viața, care am spus că este un sistem de amplificare, nu face decât să-ți mărească tocmai lipsa, golul, absența. Orice gând este poruncă pentru Univers! E ca și cum Dumnezeu te întreabă: Ce mai faci tu? Și îi răspunzi: Îmi doresc o relație! Iar Dunnezeu nu poate fi decât de acord cu tine și îți răspunde aprobator: Bine, fie cum vrei tu! Dorește-ți în continuare! Uite așa, în continuare o să-ți dorești în loc să ai...

Dorința febrilă de a fi într-o relație de cuplu nu te face decât să emiți ENERGIE DE DISPERARE! Dacă ești femeie, întreabă-te: Tu ai intra într-o relație cu UN DISPERAT? Sex ai face cu un disperat? Dacă ești bărbat, întreabă-te: Tu ai intra în relație cu O DISPERATĂ? Sex ai face cu o disperată? 

Disperarea după relație seamănă cu disperarea după sex în adolescență. Cu cât te frustrezi că nu reușești să-ți atingi scopul și te simți respins, cu atât devii mai frustrat și cu atât te resping tot mai multe partenere potențiale. Nu vrea nimeni să deschidă ușa disperării. Nimeni nu vrea să se complice cu un disperat sau cu o disperată. Riscurile sunt prea mari, cu semne de dependență și sufocare. Apar suspiciunile serioase. Dacă e nebun sau nebună și nu mai scap?!

Disperarea după o relație reprezintă o formă de AGRESIVITATE. E ca și cum ar fi coborât în sat un urs sau o ursoaică din pădure, flămânzi și în călduri. Miroase a ravagii! Fugiiiți!

Disperarea ta agresează potențialii parteneri cu frustrările tale personale, în special cu frustrarea de a nu avea o relație. Te duci spre cineva cu lipsurile tale, așteptând ca acel cineva să-ți acopere ție golurile și să-ți vindece neajunsurile. Te duci cu dorința de a avea o relație și eventual o familie ca la cerșit: N-am, dă-mi tu! Te duci la vecinul sau la vecina să ceri cu împrumut o cană de zahăr. Așa respingi, nu atragi!

Într-o relație sănătoasă și împlinitoare nu intri ca să ceri! Intri ca să dai! Ca să te dai pe tine, adică să te exprimi pe tine la un nivel mult mai înalt. Disperarea blochează ușa relației. Intenția de a fi într-o relație devenită obsesie rămâne dorință.

Sursa foto: http://www.dogbreedswallpapers.com/border-collie-and-cats-42-free-wallpaper.html

Un comentariu:

  1. Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...