TABĂRĂ DE ASTROLOGIE în Grecia, insula Kos, 26 august - 2 septembrie 2017

Tabără de astrologie + vacanță de vară.

Titlul taberei: ÎNTÂLNIREA CU PUTEREA PERSONALĂ

Tematica:

*Modele de autoritate în harta natală.
*Relația cu energia masculină.
*Relația cu energia feminină.
*Arhetipuri masculine și feminine.
*Așteptări, proiecții, iluzii.
*Strategii false de creare a realității: dorințele și neîmplinirea.
*Partenerul ca trofeu.
*Sexualitatea ca putere.
*Aplicații în astrologia relațională.

Cui se adresează?

Oricărui pasionat de astrologie, indiferent de nivelul de cunoștințe.

Durata: pachet de 7 nopți (8 zile)

Locație: Grecia, insula Kos, hotel 3* ALL INCLUSIVE!


Despre destinație:
- Insula unde, în anul 280 î. Hr., poposea Berossus, preotul babilonian care a predat pentru prima oară astrologia în Europa.
- Insula lui Hipocrate, părintele medicinei.
- Insula cu cel mai puternic sanctuar (templu de vindecare) al lui Asclepios, zeul grec al medicinei.

Perioada: 26 august – 2 septembrie 2017

Mijloc de transport: cu avionul, plecare din București

Preț: începând de la 630 Euro/persoană 
(preț minim până pe 28 februarie; până pe 31 ianuarie, minimul a fost 605 Euro)

Servicii incluse:

7  nopti cazare ALL INCLUSIVE
Transport cu avionul (cursă cu escală de jumătate de oră în Rodos la dus, cursă directă la întoarcere)
Transfer de grup aeroport-hotel-aeroport
Asistenta turistica limba Romana
Taxe Aeroport
Asistenta turistica
Bonus Asigurarea medicala si STORNO - Cocktail Travel Protection indiferent de varsta!

Fiind vacanță cu astrologie, vom proceda după cum urmează:

- vacanța are preț standard, fiecare își plătește pachetul turistic (adică inclusiv eu): 25% la rezervare, încă 50% până pe 28 februarie 2017 ca să beneficiem de Early Booking, iar restul cu 30 de zile înainte de tabără.

OFERTA DE EARLY BOOKING S-A PRELUNGIT:
DE LA 31 IANUARIE, LA 28 FEBRUARIE!

- pentru cine participă la cursurile de astrologie, contribuția este de 333 lei, la fața locului.

Primele 2 zile și ultimele 2 zile de tabără sunt dedicate vacanței, în rest facem câteva ore de curs pe zi la prânz.

Prin urmare, se poate veni și cu familia/partenerul, care nu sunt condiționați să participe la activitățile noastre astrologice.

Înscrieri și detalii: valeriu.panoiu@gmail.com

Un comentariu:

  1. Sunt foarte fericit că l-am contactat pe Dr. Wealthy care m-a ajutat să-mi revin fostul soț de la o altă femeie după 3 ani de separare. Sunt foarte fericit pentru că nu am crezut niciodată în turnarea vrăjilor și în contactarea rudelor de vrăji pentru a rezolva problema mea, dar după 3 ani de a mă separa de soțul meu fiind singur, a trebuit să-l contactez pe Dr. Wealthy după ce am citit despre el online și despre cum a ajutat oamenii . Sunt foarte bucuros că am făcut-o. Soțul meu s-a întors la mine în 48 de ore, m-a implorat și copiii care au avut nevoie de tatăl lor înapoi cu ei și sunt foarte fericit. L-am găsit pe acest bărbat prin mărturii că poate rezolva probleme de sarcină și dragoste, motiv pentru care l-am contactat pentru a mă ajuta și în 48 de ore soțul meu s-a întors acasă și trăim fericiți împreună. Adresa de e-mail este wealthylovespell@gmail.com sau numărul aplicației Whats la +2348105150446

    RăspundețiȘtergere

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...