Info: cursuri și seminarii ianuarie 2017

Cursuri:

*14-15 ianuarie: Curs de astrologie, modulul 2, partea 1, astrologie karmică și previzională, București;

*din 18 ianuarie, 8 seri de miercuri la rând: Curs de astrologie, modulul 1, începători, ONLINE;

*21-22 ianuarie:  Curs de astrologie, modulul 1, începători, București;

*28-29 ianuarie: Curs de numerologie, modulul 2, avansați, București;

Seminarii:

*19 ianuarie: Seminar de radiestezie, partea a 2-a.

Înscrieri: valeriu.panoiu@gmail.com

2 comentarii:

  1. Daca dvs, numerologii, astrologii si cohortele de initiati in initierea vorbelor goale insirate peste tot, pe net si la TV, i-ati fi invatat pe romani ca problemele karmice se rezolva reparand, n-am avea acum un popor de oi bezmetice care nu stiu incotro sa se indrepte. Ati umplut Romania de prostii cu valoare spirituala, iar romanii cred ca se poate si cu sufletul in Cer si cu banii la ciorap. Se vor reintoarce in ciclul karmic impreuna cu dvs, Lidia Fecioru, Voropchievici, Oreste, Monica Visan, Argeseanu, Francisc Turcanu si toate cohortele de baci mai orbi si betzi chiar decat oile. V-ati imbatat cu apa chioara a vorbelor goale si credeti ca sunteti mai presus decat Dumnezeu. In Romania va castigati banii spaland creiere, in Romania va trebui sa reparati distrugerile in matricea energetica. Pentru ca am devenit un popor de vampiri energetici care consulta astrologul, luam cat incape in foale si chiar mai mult, vrem fericire, prosperitate, uitand ca pamantul este o scoala in care trebuie sa invatam sa iubim tot ce ne inconjoara, sa desavarsim Creatia, sa ingrijim animalele, nu sa le abandonam si umilim. Avem astrologi mai multi decat avem nevoie, dar pamanturile zac parloaga. Sa nu dati vina pe Dumnezeu daca nu vom iesi niciodata din criza economica. Inflatia de spiritualitate de doi bani ne-a transformat intr-un popor ce sta cu ochii pe cer si asteapta posmagi muieti. In spiritual s-a petrecut acelasi fenomen distrugator ca si in fizic unde universitatile particulare si politizarea excesiva au umplut toate domeniile de activitate de scoliti pe banda si de la distanta, de oameni incapabili sa ia decizii coerente. Sper sa va scape Dumnezeu pe toti de orbul gainilor si sa va faca sa vedeti cum este distrusa frumoasa Romanie in timp ce voi nu va mai incapeti in piele crezandu-va initiati. Efectele muncii voastre se observa in dezastrul in care a ajuns tara asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte fericit că l-am contactat pe Dr. Wealthy care m-a ajutat să-mi revin fostul soț de la o altă femeie după 3 ani de separare. Sunt foarte fericit pentru că nu am crezut niciodată în turnarea vrăjilor și în contactarea rudelor de vrăji pentru a rezolva problema mea, dar după 3 ani de a mă separa de soțul meu fiind singur, a trebuit să-l contactez pe Dr. Wealthy după ce am citit despre el online și despre cum a ajutat oamenii . Sunt foarte bucuros că am făcut-o. Soțul meu s-a întors la mine în 48 de ore, m-a implorat și copiii care au avut nevoie de tatăl lor înapoi cu ei și sunt foarte fericit. L-am găsit pe acest bărbat prin mărturii că poate rezolva probleme de sarcină și dragoste, motiv pentru care l-am contactat pentru a mă ajuta și în 48 de ore soțul meu s-a întors acasă și trăim fericiți împreună. Adresa de e-mail este wealthylovespell@gmail.com sau numărul aplicației Whats la +2348105150446

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...