Horoscop la Eclipsa de Lună: Groaznica sinucidere a Panterei Roz

Data de 23 martie marchează prima eclipsă de Lună din 2016, la două săptămâni după cea de Soare din 9 martie. Eclipsa de Lună se produce pe Luna Plină în Balanță, cu Soarele în semnul Berbecului.

Această eclipsă ne aduce la capătul puterilor din ultimele 6 luni de zile, care au început cu Luna Nouă în Balanță, din 13 octombrie 2015. Se încheie acum o etapă de viață. Și e vorba despre un întreg ciclu de așteptări care ne-au ținut în compromisuri. Există cu siguranță un domeniu din viața noastră în care am dat o șansă, două șanse, șapte șanse, în care am sperat că lucrurile vor sta într-un anume fel, în care ne-am pus o nădejde. Și nimic! De luni de zile stăm la pândă și nu prea se întâmplă mare lucru. Am dat credit unor persoane, ne-am forțat să credem că se va schimba ceva, ne-am pictat un anume colț de realitate în roz.

Eclipsa de Lună se aruncă asupra noastră ca o panteră ce zgârie ambalajul sub care am ascuns așteptările noastre de mult expirate. Dedesubt nu e deloc roz situația și, dacă până acum nu am vrut să acceptăm adevărul, acum suntem puși în fața unei imagini crude. Am dat altora circumstanțe atenuante, am închis ochii, am tot sperat și degeaba! Așteptarea a luat sfârșit. Ne-am amăgit și ne-am mințit singuri că precauția, răbdarea și compromisul vor da roade.

Nu s-a întâmplat nimic de la sine, iar din exterior nu au venit semnele preconizate. Luna Nouă în Balanță ne forțează să acceptăm adevăruri pe care, deși le adulmecam, nu le puteam digera. Am luat poziția Panterei Roz, vedeta din desenele animate, mândră, neclintită, încrezătoare. Am fost mândri, neclintiți și încrezători într-un anume curs al evenimentelor, așteptând să se întâmple ceva, orice, câtuși de puțin. Și ne dăm seama acum că zadarnică ne fu răbdarea. Ne-am jucat singuri o farsă, renunțând de multe ori la ceva ce ne-am fi dorit și făcând compromisuri, cu nobila intenție ‘Să fie bine!’.

A merge pe mâna altora s-a dovedit a fi o pierdere de vreme. Derularea evenimentelor depinde acum de implicarea personală și de asumarea unor inițiative. Dacă ne-am frustrat și ne-am adâncit în nemulțumiri din pricina altora, înseamnă că e timpul să acționăm și să acceptăm că binele nostru depinde acum numai de noi. Dacă vrem ca situația chiar să fie roz, atunci vom renunța la iluziile că binele vine singur peste noi fără să facem nimic. Eclipsa din 23 martie ne spune că am trăit într-o lume a ficțiunii, amăgindu-ne. Ne este clar că realitatea nu este un scenariu de desene animate, cum i-am permis să fie de luni bune încoace.

Pantera roz, personajul fictiv, se sacrifică pentru ca spiritul de felină să se întrupeze în viața reală a fiecăruia dintre noi. Eclipsa trezește în fiecare dintre noi un vânător ager pregătit să ia atitudine și să atace! Vedem lucrurile așa cum sunt. Pantera așteptărilor noastre se dezbracă de costumul roz, răpusă de povara propriilor iluzii în care nici ea nu mai crede.

Să vedem unde este fiecare zodie pregătită să rupă pantera. Pardon, pisica... Adică să accepte adevărul, să închidă un lanț al așteptărilor, să manifeste o poziție de forță, să-și ceară drepturile, să iasă la atac, să-și ascută ghearele, să-și marcheze teritoriul.

Berbec: hotărâre în tranșarea disputelor de cuplu; ultimatum oferit partenerului; asumarea unei acțiuni în instanță; solicitarea de a fi respectați termenii unor contracte; replici dure la orice formă de agresiune; adevăruri despre partener.

Taur: atitudine tranșantă la locul de muncă; impunerea unor sancțiuni; nevoie de a-i pune pe alții la punct și de a face ordine atât în viața personală, cât și în cea profesională; îngrijirea unor afecțiuni medicale; disciplină.

Gemeni: revelații despre iubire și persoanele iubite; nevoia de a-și acorda mai multă atenție; orientare spre plăcerile vieții; inspirație și creativitate; detașare în relația de cuplu și față de copii; exagerare, teatralitate, dramatizare.

Rac: adevăruri de familie; secrete din trecut care ies la suprafață și cer atitudine; impunerea de condiții acasă; inițiative legate de locuință și proprietate; răsfăț și demersuri de a se simți bine; planuri separate de ale celorlalți.

Leu: schimbare de direcție și strategie în relații; o mai mare duplicitate; un stil indirect de a obține ceea ce își dorește; adevăruri despre frați și rude de gradul întâi; inițierea unor călătorii, excursii ori tranzacții comerciale.

Fecioară:  adevărul despre irosirea resurselor personale; hotărâre de a nu mai pierde timpul cu oameni care nu merită; solicitarea fermă a drepturilor financiare; acțiuni concrete aducătoare de venituri; creșterea eficienței și a profitului.

Balanță: ieșirea dintr-o stare de dualitate; alegerea unei direcții clare; sentimente de părăsire și singurătate; confruntarea cu frica de abandon; acceptarea propriilor greșeli; renunțare la a-i controla și judeca pe alții; grăbirea fără amânare a unui deznodământ.

Scorpion: închiderea definitivă a unor relații; trecut lăsat în urmă; renunțare la lupte deșarte; retragere din viața altora; credință, abandonul în mâinile divinității; dorință de individualizare; dezinteres pentru soarta altora și concentrare doar pe treaba lui.

Săgetător: adevăruri despre prieteni; planuri care implică multe persoane; rostirea adevărului verde în față; ajutor cerut persoanelor cu putere și autoritate; decizii luate pe calea intuiției; clarvedere, capacitate de a ști dinainte.

Capricorn: conștientizarea părerilor celorlalți despre propria persoană; ciocniri cu factorii de autoritate; acțiuni decisive în carieră; inițierea unor schimbări ce influențează imaginea publică ori statutul social; ieșire din stagnare sau plafonare.

Vărsător: renunțarea la anumite convingeri și prejudecăți; receptivitate și ascultare; inițierea unor acțiuni ce vizează străinătatea, limbile străine sau călătoriile lungi; luptă pentru un ideal; trezire din visatul cu ochii deschiși; gândire pe picior mare; fixarea unor ținte maxime.

Pești: claritate în privința sprijinului pe care se poate baza; folosirea resurselor altora; demonstrații de putere personală; ducerea la bun sfârșit a unei ambiții personale; în viața privată, transformarea unor atitudini; atmosferă de siguranță și încredere.
  
Sursa foto: http://s635.photobucket.com/user/petre78_2009/media/panther.jpg.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atelier astrologic: Nunta Cosmică anuală, 10 aprilie 2024, online

La „cererea publicului”, introducem în program un atelier de lucru practic dedicat Nunții Cosmice, care în 2024 are loc pe 9, 10 și 11 april...